Veelgestelde vragen

Vragen staat vrij bij Euro Shop. Hier vind je een overzicht van wat veel mensen zich afvragen. Selecteer gewoon de vraag uit de lijst en je krijgt onmiddellijk het antwoord. Mocht je nog met een prangende vraag blijven zitten, aarzel dan niet ons te contacteren.
Deze vragenlijst wordt steeds aangevuld met recente info zodat wij je steeds beter kunnen helpen en te woord staan.
 
 
 

Betalen

Kan ik betalen met maaltijdcheques?

Wij aanvaarden de meeste types maaltijdcheques. Meer info kan je in jouw Euro Shop verkrijgen.

Welke betaalkaarten worden aanvaard en wat zijn de kosten hieraan verbonden?

De toegelaten kaarten zijn Mister Cash/Bancontact, Visa (gratis vanaf € 25) en Eurocard/Mastercard. Euro Shop rekent geen toeslag voor het gebruik van betaalkaarten, tenzij anders vermeld.

Kan ik bij Euro Shop terecht met mijn Ecocheques?

Euro Shop doet mee aan ecologisch shoppen. Ecocheques zijn geldig voor elke milieuvriendelijke aankoop. Vraag gerust advies aan onze verkopers.

In de winkel

Wat zijn de openingsuren van Euro Shop?

De openingsuren kunnen verschillen van winkel tot winkel. Een overzicht van de openingsuren vind je hier.

Hoe zijn de voorzieningen voor gehandicapten?

Bij Euro Shop bevindt de winkelzone zich steeds volledig op het gelijkvloers. Er zijn geen drempels en overal brede gangen.

Ben ik welkom met mijn huisdier in Euro Shop?

Je viervoeter is hier een graag geziene gast, maar we stellen hier wel de voorwaarde dat je huisdier in een karretje vervoerd wordt en geen hinder vormt voor de andere klanten.

Hoe vind ik snel een artikel in de winkel?

Wanneer je je naar de middengang van Euro Shop begeeft, kan je makkelijk via grote signalisatieborden zien waar je de afdeling vindt. Indien dit niet lukt, zal een verkoper of verkoopster je de weg wijzen.

Algemeen

Kan ik goederen testen?

Ja, dit kan meestal op verzoek bij de verkoper. We raden je aan niet zelf de verpakkingen te openen, omdat je in dat geval sowieso de inhoud zal moeten betalen.

Wat als ik een gekocht artikel wil omwisselen?

Dit kan als je je kassaticket of garantiebon meebrengt, alsook de originele, ongeschonden verpakking. Er wordt geen geld teruggegeven, enkel een tegoedbon. DVD's, CD's, games, boeken en artikelen in solden worden nooit omgeruild. Omruilen kan binnen de 14 dagen na aankoopdatum. je kan hiervoor terecht bij het onthaal aan de ingang van je Euro Shop.

Kan ik een bestelwagen huren om gekochte waren te vervoeren?

Het verhuren van bestelwagens wordt niet gedaan. Wel wordt er gratis thuisgeleverd binnen een straal van 50 km vanaf een aankoopsom van meer dan € 750.

Productaanbod

Is het volledige productaanbod van Euro Shop online te vinden?

Voorlopig niet. We werken achter de schermen aan een webshop waar geleidelijk aan meer producten zullen op komen. Onder 'Ons aanbod' krijg je wel een idee van welk soort producten en merken wij verkopen.

Wat zijn seizoenartikelen?

Hiermee bedoelen we zowel de seizoens- en feestgebonden koopwaar, als de goederen die 'in' zijn tengevolge van een rage. We volgen zeer kort de marktevoluties zodat je bij ons steeds nieuwigheden en populaire producten kan terugvinden.